keskiviikko 27. tammikuuta 2016

INTERNATIONAL EF AMBASSADOR MEETING

Sain muutama päivä sitten ihan mahtavaa sähköpostia EF:ltä Nimittäin Suomen EF:n toimisto valitsi minut edustamaan Suomea Zurichissa järjestettävään Ambassador meetingiin, johon tulee ambassadoreita  ympäri Eurooppaa! Oon todella kiitollinen tästä upeasta mahdollisuudesta. Oon lähdössä Sveitsiin 5.-7.2.
efef
Äiti kyselee päivittäin "eikö sua muka oikeesti jännitä?" Vastasin eilen "Kyllä mua jännittää, mutta vaan hyvällä tavalla." Ennen kielimatkoja en ikinä ollu tämmönen hyppään kaikkeen mahdolliseen tyyppi, vaikka aina oon todella sosiaalinen ollutkin. Oon kuitenkin kasvanu ihan erilaiseksi ihmiseksi EF:n kautta. Ja voin sanoa ääneen, että kyllä Ambassador Meeting on ollut mulle yksi haaveista ja asia että "tonne mä vielä joskus haluan". En kuitenkaan ajatellut, että tänä vuonna sinne pääsisin. On tärkee kuitenkin huomata ero ylimielisen ja kunnianhimoisen välillä. Mulla on ollut palavaa halua montaa asiaa kohti ja usein ihmiset kysyykin, kuinka jaksan kuluttaa johonkin asiaan niin paljon aikaa. Yksinkertainen vastaus on se, että mulla on intohimoa ja halua asiaa kohti. Kuitenkaan koko juttu ei olisi varmasti mahdollista jos mulla ei olisi ystäviä ja tuttuja jotka ovat olleet kiinnostuneita kielimatkasta :)

Oon saanut erityisesti EF:n ambassador ohjelman kautta aivan huikeita ystäviä ja on ilo olla osana näin hienoa juttua, kiitos. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti