torstai 16. kesäkuuta 2016

FLORIDAN ODOTUKSET

Moikka! Matka lähenee ja lähtöön ei ole enää kauaan. (13 päivää!!!!)  Oon itse todella innoissani. Koko pisteiden keräämisprojekti EF:n ambassadorina on ollut mun mielestä kivaa ja oon tutustunut ihan uskomattomiin ihmisiin. On hauska miettiä kuinka paljon kohde on muuttunut melkein vuoden aikana. Oon kuitenkin kiitollinen EF:lle, että vaihdot ovat olleet mahdollisia koska nyt ollaan juuri sillä kurssilla millä halutaan. Oon kiitollinen ja odotan mun matkaa paljon!!
florida1Odotan että tämän vuoden matka on erilainen kuin viime vuoden. Kohde on eri ja samoin majoitus jotka vaikuttavat jo paljon matkaan. Maa kuitenkin pysyy samana, koska Yhdysvallat Oon tutustunut jo kurssilaisiin ja kaikki vaikuttaa tosi kivoilta tyypeiltä ja melko samanhenkisiltä. Kuitenkin joitakin juttuja odotan toooodella paljon ja ajattelinkin kertoa niitä juttuja teille :) Meille on ilmestynyt kaikki tiedot matkasta lukuunottamata päiväohjelmaa. Lennetään Amsterdamin ja New Yorkin kautta ja muutenkin lennot vaikuttaa ihan hyviltä! Varasin melkein kaikki EF:n tarjoamat lisäaktiviteetit. Varasin Disneyworldin, Universal Studios ja Blizzard Beach vesipuiston. Lisäksi oli myös disco&dinner, mutta koin, että se olisi mulle hieman turha.
florida2
Odotan kaikkia ihania rantapäiviä ja valokuvien ottamista. Oon koko talven ja kevään tehnyt kauheesti koulu- ja työjuttuja joten nyt on ihana lähteä oikeesti lomalle. Odotan myös, että resort majoitus olisi hieman rennompi kuin isäntäperhe. Haluan päästä shoppailemaan uusia vaatteita, varsinkin Victoria's Secretistä. Juttelin yksi päivä Kalifornian host isän kanssa ja naureskeltiinkin, että kuinka monta VS:n pussia tällä kertaa saan kannettua kyseisestä kaupasta ulos.. hehe. Innolla odotan myös sitä, että pääsen tutustumaan kaikkiin kurssikavereihin mielellään tällä kertaa myös ulkomaalaisiin hieman enemmän. Haluan ruskettua paljon ja haluan myös uida ja viettää rannalla ja poolilla aikaa!
florida3 Odotan myös lähtöpäivää. Viimeksi lähdin päivää ennen jo täältä kotoa kohti Helsinkiä ja teen samalla tavalla myös tänä vuonna. Viimeksi tuli kyyneleitä silmiin kun lentokone nousi kohti Helsinkiä. Viimeiset päivät olivat hieman stressaavia Suomessa, enkä edes tajunnut etkä matka on niin lähellä. Tänä vuonna koen kuitenkin, että olen valmis matkaan. Odotan, että saan pakata kaikki tavarat minun pinkkiin matkalaukkuun. Odotan sitä kun lentokoneen pyörät irtoavat maasta.
florida4
Kokonaisuudessa haluan vain viettää unelmien kesäni EF:n kanssa 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti